.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارزيابي فرمانداران مازندران در دستور كار بازرسي

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران با علام این خبر در جلسه کارشناسان ارزیابی عملکرد استانداری گفت: در سال 87 نظارت و ارزیابی دستگاه های دولتی با دقت و حساسیت بیشتری پیگیری می شود.
به گزارش شمال نیوز ، سید کریم سجادی گفت: تا پایان ماه جاری یک تیم 20 نفره متشکل از کارشناسان و بازرسین استانداری برای ارزیابی به تمامی فرمانداری های 16 گانه مازندران اعزام خواهند شد.
وی با بیان این که این تیم ارزیابی در یک روز کاری تمامی عملکرد حوزه های مختلف مجموعه فرمانداری را مورد ارزشیابی قرار خواهند داد تا بر نقاط قوت و ضعف عملکردی آنان تاکید و در صورت نیاز اصلاح گردد.
سجادی تحقق اهداف بهبود مستمر کیفیت خدمات و بالطبع رضایت شهروندان را از جمله اهداف این ارزیابی ها دانست و گفت: فعالیت و عملکرد فرماندار به همراه معاونین و تمامی واحدهای فرمانداری شهرستان ها از جمله امور اجتماعی – عمرانی سیاسی امنیتی – مالی – روابط عمومی – امور اتباع و مهاجرت – شورای مبارزه با مواد مخدر – ترافیک – بهداشت و امور بانوان و خانواده در این بازرسی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی گفت: این ارزیابی ها بر اساس یک مجموعه شاخص ها انجام می شود و این ارزیابی به عنوان عملکرد با کلیه فرمانداریهای سراسر کشور در تهران مقایسه خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.